Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Αντε επιτελους τελειωσε το ΣΚ..........

και ετσι μου επιτράπηκε παλι να πλησιάσω τον ΥΠ.
Τι πραμα κι αυτο ρε παιδι μου, καταληψη γινεται καθε φορα.
Ειπα να σας δειξω τα πλεκτα μου πως πανε......
η ΠΟΜ με το ενα μανικι ετοιμο....

το πουλοβερακι που χαιρομαι το πλεξιμο του, αλλά τελειωσε το νημα και θα παω να παρω και το υπόλοιπο που μου εχει κρατησει η Σοφη στο kangaroo.

Α! μην ξεχασω!!!!
Το κοριτσάκι μου [ο χούλιγκαν του σπιτιου μας] ειχε παρτυ και φυσικα δεν μας αρεσουν εμας οι στολες οι κοριτσίστικες οοοοοχι.....
φετος ηθελε να ντυθει ΡΟΚ ΣΤΑΡ αλλά οσο και να το προσπαθησα στο περιπου την εφτιαξα.
Ευτυχώς δεν σακατέψαμε αλλα ρουχα φετος εβαλε την περσινή μπλουζα και την εβαψα οσο καλύτερα ηξερα, εβαλε και μια περούκα (μάγισσας ηταν) αλλά αυτη της αρεσε και ετοιμο το καρναβαλακι μου.



περασε υπεροχα, χορεψε μεχρι τελικης πτωσης, αφου μολις γυρισε ισα-ισα που προλαβε να ξεβαφτει, την πηρε αμεσως ο υπνος απο την κουραση.

Την Κυριακη εφτιαξε και μια ωραια κατασκευη για να την παει στο σχολειο της αυριο
στα πλαίσια της * ανακύκλωσης αδειων κουτιων*.
Απο το αδειο κουτι με τα πουρακια-γκοφρετες εφτιαξε εναν κουμπαρα.

Τωρα υπνος και για τα δυο τους και ευκαιρια για μενα να κατσω λιγο να δω τι κανετε.
Παω να σερφαρωωωωωω!!!!!!!!!!!!!

35 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλή εβδομάδα να έχουμε! Μια χαρά η μεταμφίεση! Οι ζακέτες μου αρέσουν. η ΠΟΜ έγινε πολύ παιχνιδιάρικη!

Μαiρη είπε...

Τι έξαλλη φατσούλα είναι αυτή!!!!

MINIMARKET είπε...

Μια χαρά είμαστε και εμείς !!!!
Το καινούργιο σου λούκ είναι μιά χαρά !!!
Αν δυσκολεύεσαι να πάρεις σειρά στον υπολογιστή , να αγοράσεις και άλλον .
Εγώ δηλαδή γιατί έχω τρείς ( 1 σταθερό και 2 λαπ-τοπ ) ! χαχαχα!!!!
Καλησπέρες και καλή εβδομάδα !

Magdalene B. είπε...

Πουαντερί μου, πολυ καλό το πλεκτο, και η μεταμφιεση της μικρής, αλλά εχω κάτι άλλο να σου πω!βλέπω τωρα τις φωτό σου πάλι, και εισαι πολυ όμορφη!γραμμένα ειναι τα χαρακτηριστικά σου!φτου φτου!

Marina είπε...

Το κούρεμα σου τέλειο, μην τα ξαναφήσεις να μακρύνουν!
Η κόρη σου έτοιμη για το Χόλυγουντ, τρέμε Μάιλι Σάιρους!!!
Το πλέξιμο πήγε σύννεφο από ότι είδα! Εμ έτσι τελειώνουν τα εργόχειρα, όχι σαν και μένα...

πουαντερι είπε...

Κουραγιο κοριτσια!!!τελειωνουμε!

πουαντερι είπε...

ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ LP εχω αλλά δεν εχω φορτιστη τα εφαγε τα ψωμια του και εγω τωρα τσιγκουνευομαι τα 55 ευρω να παρω αλλον.
Σιγα μην γεμισουμε εδω μεσα υπολογιστες ειπαμε κριση.....

πουαντερι είπε...

Μανταλενα μου σε ευχαριστω, δεν μου το εχουν ξανα πει κατι τετοιο!

πουαντερι είπε...

Μαρινα μην κρινεις τις βελονες με το βελονακι που κανεις εσυ. Το δικο σου ειναι πολυ ψιλο το νημα και εναι ολοκληρη δουλεια το ιδιο ειναι καλε.

creationsbyeve είπε...

Κουρεύτηκες φιλενάδα?με γειά!!!!και γω σκέφτομαι να κουρευτώ!!!
πολύ ωραίο καρναβαλάκι το κουκλί μας!!
το δικό μου το ΠΟΜ έχει μείνει σε αναμονή ;) αλήθεια τι σημαίνει ΠΟΜ?
φιλούμπες!!!!!!!!!!!!

Maria Z είπε...

Για φαντάσου να περιμένεις την Δευτέρα για να σερφάρεις!!! Πολύ όμορφη η μεταμφίεση της μικρής και τα έργα σου προχωράνε πολύ όμορφα!!
Καλημέρες

zacharenia είπε...

Καλό Μεσημέρι Μαράκι,
Τελειώνεις την μπλούζα σου,και γίνεται πολύ όμορφη !!!!
Αφησες πίσω το ΠΟΜ,σε καταλαβαίνω απόλυτα.....εγώ το τελείωσα και ανάσανα!!!Λές και χρώσταγα στην Εφορία ένα πράγμα!!!!!!!
¨Οσο για την Χουλιγκάνα σου,χρειαζόταν μια στον Πειραιά έ?
και του χρόνου,πολύ όμορφη!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλή εβδομάδα, τέλειο το καρναβαλάκι

pisces είπε...

και του χρονου πολυ ροκ κατασταση ,ακομα το ζακετακι?μολις το τελειωσεις με το καλο μην το βγαλεις καθολου.με γεια το κουρεμα εχεις σκεφτει να δοκιμασεις ανταυγειες σε καστανοξανθες αποχρωσεις?πολυ ανοιχτες,τα εχω κανει εγω ετσι, γιατι ειχα προβλημα με τα λευκα, τωρα παω και τα περναω μια φορα στους 2μιση μηνες.Φιλακια απο το Ναυπλιο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΔΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ:))))

rena είπε...

Και του χρόνου!
Τέλεια μεταμφίεση,το γάντι με ξετρέλανε και τη πόζα!

Δημιουργία είπε...

Αντε καλη αρχη, η Ειρηνη κουκλα.

πουαντερι είπε...

Ευα σε πηρα τηλ. την Τεταρτη χα! λαθος μερα το ειχα ξεχασει.

πουαντερι είπε...

ξεχασααααα
ΠΟΜ=Πλεκουμε Ολες Μαζι.


Μαρια ασε τα ΣΚ ειναι πικρα απο σερφαρισμα. Η κορη καθε χρονο ντυνεται στο μαυρο.....


Ζαχαρενια μου ναι ειδες; λιγους εχει ο Πειραιας ε;!χα!χα!


Γαστεροπληξ μα τι καρναβαλακι....

pisces:καλησπερα! Υπομονη με την ζακετα ειπαμε το πλεξιμο δεν ειναι δουλεια αλλα διασκεδαση που σημαινει οτι το κανεις οταν το θες.

Σκρουτζακο μου τι να κανω; δεν με αφηνει....

Ρενα ασε ολο το ιδιο μαυρο πραμα θελει, το αναρχικο χα!χα!

Κατερινακι μου με τις ομορφες δημιουργίες σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι μου καλο μεσημερι!Ηροκ σταρ σου ειναι υπεροχη τα πλεκτα σου καταπληκτικα!Συχαρητηρια τι λες πως σου φαινετε μια μετακομηση στην Ιεραπετρα,Φιλια Μαρια Ιεραπετρα.Τμειλ μου argiriumar@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Ginger είπε...

Αχ βρε πουαντερί μου θύμισες τη μανούλα μου. Δεν φαντάζεσαι τι υπέροχες στολές μου έφτιαχνε παιδί. Τώρα που το σκέφτηκα μήπως ν'ανεβάσω ένα εξπρές με φωτογραφίες από στολές που με έντυνε μασκαρά η μανούλα τον παλιό εκείνο τον καιρό? Τώρα δεν ντύνομαι πιά. Πρόπερσυ που με έπεισαν να πάω σε μασκέ εδώ στο χωριό μας έβαλα τι νομίζεις. Μιά fullface Βενετσιάνικι μάσκα παρακαλώ. Σήκωσω και το μαλλί ανάστατο και φλερτάριζα με τους πάντες. Σκάσαν όλες οι πιτσιρίκες - ο άντρας μου μιλημένος και δεν θύμωσε - τέλεια ήταν. Καλό σου βράδυ. Και κάνε προετοιμασία στην....εγκράτεια μέχρι να κατέβω. Σούζυ τρώς!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Μαρία σου έχω νέα!! Η ChrisO΄s Creations θέλει να μάθει να πλέκει με μεγάλες βελόνες!!! Μου ζήτησε οδηγίες η κοπέλα, αλλά επειδή είσαι πιο αρμόδια, μπες στα σχόλιά μου, δες τι απάντησα και διόρθωσέ με αν θες ή συμπλήρωσε. Άντε, παρασύραμε ακόμα μία στο club!!!

πουαντερι είπε...

Γεια σου Μαρια μου αν ερχομαι λεει;;;

πουαντερι είπε...

Ginger σε περιμενουμε πως και πως με την γιαγια Αντιγονη.
Σου εχω και δωρακι για να ειμαι σιγουρη οτι δεν θα μου χρεωσεις και εσυ τις αυπνιες σου σαν μια ψυχη....ονοματα δεν λεμε και υπολήψεις δεν θίγουμε......χι!χι!

πουαντερι είπε...

Τετοια να μου λες να χαιρομαι...παω να δω!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΑΑΑΑΑ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ..
ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ....
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩ...
ΣΕ ΦΙΛΩ!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ..

πουαντερι είπε...

Γιατι βρε Λουρδη μου μας το κανουν αυτο;
Εγω δεν βλεπω τις αναρτησεις σου....εσυ χανεις το σχολιο σου....
αναδρομος και εδω; ή καποιος δαχτυλος; χα!χα!
Περασα σου ευχήθηκα και στο ξανα λεω και απο δω!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

Ginger είπε...

Πουαντερίτσα μου, μόνο γιά την Αντιγόνη (πακέτο με σένα) θα μείνω επιπλέον χρόνο στην Αθήνα. Συνήθως φτάνω βράδυ κοιμάμαι στην εξαδέλφη μου και πρωί πρωί είμαι στον Πειραιά γιά να φύγω γιά το σπιτάκι μου στην Πάρο. Αυτή τη φορά θα μείνω μιά ολόκληρη μέρα γιά να ΜΑΣ απολαύσω. Κι εγώ φέρνω δωράκι είπαμε ΤΑ ΠΑΜΠΕΡΣ - τι? Μούσκεμα θα μας αφήσω? Χα χα χα χα

Φέτος μόνο αν με δέσουν θα με κρατήσουν να μην κατέβω Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Μαρια μου τι κανεις;προσπαθω να σου στειλω μειλ αλλα που τετοια τυχη.αν θελεις κανε τον κοπο και στειλε μου εσυ σιουρα εισαι πιο τυχερη.Αμαν πια επικηνονησε με τον εξω κοσμο!Χρειαχομαστε τις σθμβουλες σου.Πολλα φιλια Μαρια Ιεραπετρα

πουαντερι είπε...

Μαρια μου το ελαβα αλλά δεν μου λες τι βοηθεια θες απο εμενα;


Καλα μονο και μονο αυτο που λες πρεπει να σου το κανουμε το διάλειμμα σου αξεχαστο Ginger μου!!!!

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!!
ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ -ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

πουαντερι είπε...

Λουρδη μου καλο μηνα και σε σενα!!!

Σκρουτζακο να εισαι καλα που παντα με θυμασαι! Καλο μηνα!!!

kaka είπε...

thanks for your sharing! great helpful!!!Louboutin Shoes Christian Louboutin ShoesChristian Louboutin Pumps Wedding Dress ShopsWedding Dress ShopsChristian Louboutin Boots Christian Louboutin PumpsChristian Louboutin Heels Christian Louboutin SandalPigalle Christian Louboutin fur bootschristian louboutin fur bootslouboutin pumpslouboutin fur bootscoyote fur bootschristian louboutin heelssilver strappy sandalschristian louboutin toundraloubitan studded bow peepvintage wedding dresses wedding dressescheap mobile phoneWedding Dresses 2011Wedding Dress ShopsOff the Shoulder Wedding Dressesbridal jacketswedding jacketsbridal jacketshalter neck wedding dressesoff the shoulder wedding dressesvintage wedding dresseswedding dresses with sleeveswedding jackets for the brideSorry for the bother, God bless you.