Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011

Καλεεεε! Θα πνιγούμε..........

Γεια σας κοριτσια!!!!!
Τι ωραια που ειναι ρε παιδια να ξεκιναει η μερα σου ομορφα.
Η δικη μου ηταν υπεροχη!!!!!
Ελαβα το πρωι δυο πανέμορφες τσαντουλες που με εκαναν να χαμογελαω ολη μερα.
Μολις ηρθε το πακετο απο την Ριρη, που τι να πω; ευχαριστω πολυ!!!!!!!!
ΕΠΙΦΥΛΆΣΣΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!
Ειναι καταπληκτικες και οι δυο!!!!!!!
Ριρη μου εισαι χρυσοχερα, τι απιθανη δουλεια ειναι αυτη που κανεις; τέλειες!!!!!!

Λεει η Ριρη οτι η μια ειναι της Ειρηνης ε; Σιγα τωρα! Ριρη μου η κορη μου εχει παιχνιδια να παιξει αυτες ειναι δικα μου "παιχνιδια" και μονο δικα μου.
Δεν της δινω καμιά!!!!


Ετσι αισιόδοξα που ξεκίνησα την μερα μου ειπα να παω και στο κομμωτήριο να κουρευτώ.........
τωρα εδω μεσα με φωναζουνε "ΠΙΠΗ" απο το Ελληνικο με την Βουγιουκλω.......
να δειτε και εσεις να καταλαβετε, παντως το θεμα παει μια χαρα και στο επόμενο κουρεματακι θα ειναι ΟΚ!

24 σχόλια:

RIRI είπε...

πουαντερί μου, επιτελους!!!!Μπορεί να μην τα εβαψες (που τόσο επέμενα), αλλά τουλάχιστον εκανες ενα εκπληκτικό κούρεμα!!!!Αλλος ανθρωπος (και 5 χρόνια μείον)χαχαχα!!!!
Να πείς στην Ειρήνη, οτι το πρώτο καλοκαιρινό τσαντάκι που θα φτιάξω θα ειναι δικότης, και να μη διανοηθής..να το αγγίξης!!!!
Καλό Σ/Κ!!!!!

Μαiρη είπε...

Φωτίστηκε το πρόσωπό σου!!!

rena είπε...

Μ' αυτό το κούρεμα πολύ καλύτερα έχει δίκιο η Ριρί!
Καλά να περάσετε το Σαββατοκύριακο!

Magdalene B. είπε...

Πουαντερι αν τα πρωην μαλλια είναι τα πανω, τότε συγχαρρητηρια για το κούρεμα , ειναι τέλειο, και μοντέρνο και νεανικο!Σούπερ! Για το βαψιμο, που λεει η Ριρι, θα συμφωνησω!
Οι τσάντες ειναι εκπληκτικές, είναι φοβερη η Ριρί!Καλως σε βρίσκω!

Teteel είπε...

Με γειά οι τσαντούλες της απίθανης Ριρής!
Και με γειά και το κούρεμα, σου πάει πάρα πολύ!

Zacharenia είπε...

Τέλεια !!!!! Μαρία ,μου αρέσουν πάρα πολύ !! το κούρεμα είναι όμορφο και σου ταιριάζει,
σίγουρα την επόμενη φορά θα έχουν στρώσει και ξεμπέρδεψες απο τις βαφές!!!!
Ε! και για τις τσάντες τί να πώ πιά?
είναι πανέμορφες,νοικοκυρεμένες,Μπράβο στην Ριρή!!!
Το ένα είναι βραδινό απο ότι είδα,
Ετοιμάσου λοιπόν για έξοδο!!!
μαλλί και τσάντα είναι στην εντέλεια!!!!
Φιλιά Πολλά !!!!

para-kelsoscooks είπε...

Φτου σου. Έχει δίκιο η Ριρή. Άλλος άνθρωπος έγινες.

Ανώνυμος είπε...

teleio kourema, alla nomizo oti ena kastano xroma oti tha sou pigene poli

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

φτου, φτου, φτου, άλλαξες τύπο, όταν μείνουν μόνο τα ασημί θα είναι ακόμη πιο ωραία. μου θυμίζουν τα μαλλιά της μαμάς μου, κι εκείνη μικρή άσπρισε και δεν τα έβαψε ποτέ.
με γεια τα καινούργια σου παιχνιδάκια, καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πουαντερί, τι συγχρονισμός είναι αυτός παιδί μου; η μια έγραφε στο μπλοκ της άλλης την ίδια ώρα!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑ!!!
ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!
ΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!!
ΡΩΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Η ΡΙΡΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΦΩ ΠΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΕΙΣ ΜΟΔΑ!!!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

dromaki είπε...

Σου πήγε το κοντό μαλί,σου αφαίρεσε χρόνια:)
Τέλειες οι τσάντες.
Μπάβο χρυσοχέρες μου.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τελικά είχες δίκιο! Σου έκανε ένα μαλίιιιι!
Καλά παιχνιδίσματα!Φιλιά!!!

Lilium είπε...

Σου πάει πολύ!!!!
Καλημέρα Πουαντερί μου και μεγιά τα "παιχνίδια"...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!Το μαλλι ειναι τελειο και σου παει πολυ οσο για το χρωμα ειμαι σιγουρη στο επομενο κουρεμα θα ειναι τελειο.Και η τσαντες ειναι καταπληκτικες.Σου ευχομε καλο ΣΚ.ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ΚΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.Και οι τσαντες φανταστικες μπραβο χρυσοχερες.οσο για το χρωμα συμφωνο στο επομενο κουρεμα θα ειναι τελειο το χρωμα.Καλο σκ.και περιμενω με αγωνια στο μειλ το τηλ σου να γραψεις.Φιλια Μαρια Ιεραπετρα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΝΕΩΤΕΡΗ

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΣΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΝΕΩΤΕΡΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΕΙΠΑ.ΣΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΕΩΤΕΡΗ

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΕΙΠΑ.ΣΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΕΩΤΕΡΗ

erifili είπε...

Mαρία μου το νέο σου λούκ είναι υπέροχο.Θα συμφωνήσω και εγώ ότι σου αφαιρεί χρόνια και σου πάει πολύ, ειδικά το κοντό.Μου φαίνεται ότι θα σε μιμηθώ γιατί και εγώ εχω βαρεθεί με τις βαφές.Το θέμα είναι ότι εγώ έχω κάποια χρόνια περισσότερα, και ίσως να με μεγαλώνουν και άλλο, αλλά δεν πειράζει. ΄Οσο για τις τσαντούλες, είναι πανέμορφες, ειδικά η μαύρη.Με γειά σου.

Maria Z είπε...

Πανέμορφο το κούρεμα....Σου ταιριάζει γάντι και πραγματικά σου γλυκαίνει πολύ το πρόσωπο!!!!
Οσο για τις τσάντες ήμουν ΄σίγουρη οτι θα είναι τέλειες!!! Η Ριρή τις έφτιαξε!!!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω που με ενθαρρύνετε για τα μαλλια μου.

Ριρη μου θα περασει πρωτα απο ελεγχο και μετα θα της το δωσω χα!χα!

Ανωνυμη το καταλαβαααααα

Μαρια απο Ιεραπετρα το μηνυμα που σου στελνω μου λεει οτι δεν γινεται αποδεκτο για ξανα στειλε το mail.

Βρε Κλωθω τι θα κανουμε;

Domenica είπε...

Όντος υπέροχο το κούρεμα σε κολακεύει πολύ αλλά πρέπει να τα βάψεις δίχως άλλο. Δυστυχώς μας μεγαλώνει το άσπρο και είναι κρίμα. Είσαι πολύ νέα! Καλή βδομάδα και καλή θετική ενέργεια εύχομαι.