Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Κατι για την τηλεοραση...........

η Ριρη μου ειπε να της δείξω λιγη αγαπη και θα μου το ανταποδώσει........
εγω παλι δεν συμφωνω!
θα της δείξω λιγη-πολυ λίγη  αδιαφορία........
μονο οταν θελω κατι ξεκούραστο και χαλαρωτικό,
πως ειναι οι ηλιόσποροι στην τηλεοραση μπροστά οταν βλεπεις ταινία;
καπως ετσι....................
Gold drops
50% Acrylic, 25% Alpaca, 25% Wool
Silenzio Color
Τελειο νημα με ωραια υφη και πολυ ευκολο πλεξιμο, γλιστράει στις βελονες μου!
χι!χι!χι!
 πλεκω παράλληλα ενα πολυ ευκολο πουλοβεράκι
χωρις να θελει μέτρημα,
χωρις λάθη, χωρις ξηλώματα.....
για να δω τωρα θα την τσούξει καθόλου να συμμορφωθεί;
ενα μανίκι της έμεινε και το τελείωμα στο σώμα.
Δηλαδη 1/4 δουλειάς ακομα!!!

29 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Tα "έφαγες" τα μαλλιά σαν τους ηλιόσπορους!
Εύκολο, γρήγορο, και όλα αυτά για να τονίσεις την αχρηστία μου!

Καλημέρα κοριτσάκι μου!

πουαντερι είπε...

εσυ εχεις αλλού το χαρισμα!!
φιλιά και δεν μου ειπες;
το τρως το παστελι;

πουαντερι είπε...

κατσε να διευκρινίσω.....μην φαω και εγω καμιά ιντερνετικη σφαλιάρα;
την διαφήμιση εννοώ που εδω και 2 μερες γελαω μονη μου οταν την βλεπω.

XRYSOULA είπε...

Είσαι πραγματικά απίστευτη.Το ένα πιό όμορφο από το άλλο.Οι επιλογές των χρωμάτων όμορφες και μοντέρνες.Μπράβο σου ρε ξαδελφούλα.
Σου εύχομαι μία πολύ πολύ όμορφη μέρα.
Φιλιά!!

love2love είπε...

περιμενουμε να το δουμε ολοκληρο

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα χρώματα μου αρέσουν πολύ!
Αντε να το δούμε και τελειωμένο!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πόσο μου άρεσε αυτό το νήμα! Και τι απαλό που είναι!! Ωραίο γίνεται!!!
Καλό σου απόγευμα Πουαντερί!

Ανώνυμος είπε...

το ΠΟΜ ποτε θα το δουμε?

Ανώνυμος είπε...

το αλλο ζακετακι το τελειωσεs;

Ανώνυμος είπε...

το αλλο ζακετακι το τελειωσεs;

MINIMARKET είπε...

Ολο ωραία πράγματα μου είσαι !!!!
καλησπέρες !!

Chris είπε...

τα χρώματα είναι τέλεια!

Betty's Cuisine είπε...

Σαν ουράνιο τόξο...
θα το δούμε τελειωμένο;

Ανώνυμος είπε...

το προιγουμενο ζακετακι δεν μασ το αδειξεσ

Marina είπε...

Πάντως τα χρώματα σου φτιάχνουν τη διάθεση!!! Σιγά σιγά πουαντερί!
Αγάλι αγάλι το φιλί να'χει και νοστιμάδα, όπως λένε και στο χωριό μου στην Κρήτη!!!

para-kelsoscooks είπε...

Ιντερνετικές κόντρες σε εξέλιξη βλέπω.

πουαντερι είπε...

γεια σου ξαδερφη!!!

love εχω να σας δειξω εδω που τα λεμε 3 ετοιμα αλλά μολις τελειωσει το ζακετακι μου θα τα φωτογραφησω ολα μαζι.

οχι τιποτε αλλο να μην μου στεναχωριέται και ο ανώνυμος.....

πουαντερι είπε...

Ελενα επρεπε να το φωτογραφισω σε φυσικο φως γιατι εχουν διαφορα απο την φωτο.

Αντζελα να δεις τι ευκολα που πλεκεται!!!


καλησπερα ΜΙΝΙΜΑΡΚΕΤ!!!!

chris καλησπερα!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Μπετυ μου πεθύμησα τα μπισκοτακια σου........

Μαρινα μου εγω το πλεξιμο το διασκεδαζω αστους να κονταροχτυπιούνται .............

πουαντερι είπε...

para-kelsoscooks για ποιες απο ολες λες;!

lourdi lourdaki είπε...

ΑΡΓΗΣΑ ΜΑ ΗΡΘΑ...
ΤΡΕΞΙΜΟ ΠΟΛΥ ΕΧΩ....
ΤΟ ΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ!!!
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΡΕΛΑ!!!
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ..ΣΑΛΙ ΕΙΝΑΙ?????
ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!

Μαiρη είπε...

Διάβασα στο ravelry και ήρθα! Βλέπω πως μεγάλη πρεμούρα έπιασε τον ανώνυμο για το πότε θα τελειώσουμε τη ζακέτα! Άλλη δουλειά δεν έχει;

maria είπε...

ε ρε φαγωμαρα ο ανωνυμος! καμια ζηλιαρογατα θα ναι..
αυτό το ζακετάκι με τα ΤΕΛΕΙΑ χρώματα, πρεπει ναναι φοβερο! και γουτσουγουτσου!
περιττό να πω πως θέλω κι εγώ, θελω κι εγώ κι εγω κι εγω...
φιλακια μαριτσα μου..

πουαντερι είπε...

Λουρδη μου καλησπερα!!!!
πουλοβερακι ειναι ευκολο βρε, τα χρωματα χανουν πολυ με το φλας ειναι πολυ πιο ζωντανα.

πουαντερι είπε...

Μαιρη αστα να πανε ε; πολυ γελιο εχει.
Οταν τελειωσουμε θα κανουμε βρε μια φωτογραφηση ολες μαζι στην Ακροπολη για να τις κρατησει ενθυμιο, μην μου παθει και τιποτα..........

πουαντερι είπε...

Μαρακι η μαμα τι λεει; μπορει να πλεξει; αν ναι να σου στειλω το σχεδιο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ!Ειναι υπεροχο νημα με φανταστικα χρωματα καλα εισαι απιστευτη.Καλα τι θα ελεγες αν εκανες ενα ταξιδακι ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ εδω κοντα εχει ενα καμπινγκ.Χρειαζομε επιγοντως μαθηματα και παρεα με χαρουμενους ανθροπους!Αν θελεις γραψε μου το τηλ σου στο μειλ μου να σε παρω.ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.

maria είπε...

αχ μαρίτσα μου, η μάνα μου τρέχει για τα του γάμου, κάνει άλλα πράγματα τώρα (κοφτά κεντητά κτλ..) όταν με το καλό τελειώσουν, θα της παραγγείλω το πλεκτό, θα σου πω για το σχέδιο..
φιλάκια!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ωραία ζωντανά χρώματα :)))