Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

καλησπεραααααα!!!!!!!!!!

ολα του γαμου δυσκολα......
κι η νυφη γκαστρωμένη......
ελεγε η γιαγια μου για τις δυσκολιες.

Δεν φτανει που η ζακετα μου παει σαν τον καβουρα, δεν ξερω τελικα αν θα μου βγει και σωστη σε μεγεθος γιατι πολυ φοβαμαι οτι το νημα δεν ειναι αρκετο.
Εβαλα στην ακρη τους ποντους του σωματος και ξεκινησα να πλεξω τα μανίκια τα οποια πανε ευτυχώς σωστα και ευκολα (παραδόξως).
Εχω λοιπον μονο αυτα τα 3 κουβάρια που βλέπετε και ενα που πλεκω το μανίκι.
Δηλαδη συνολο 4.
Αρα απο ενα κουβαρι για το καθε μανικι και μου μένουν αλλα 2 κουβαρια
που θα συνεχισω το σωμα και όσο μου παει.
Φυσικα τα μανικια δεν θα ειναι μακρυά αλλά 3/4 μάκρος.
Καλη θα γινει αλλά ρε παιδι μου ολες οι αναποδιές επανω της ειναι, αυτη η ζακετα
ή που θα την λιώσω να την φοράω για να κανει απόσβεση του κοπου
ή που θα την κλεισω στην ντουλαπα σαν δείγμα προς αποφυγή.

Χρόνια πολλά σημερα σε όσους γιορτάζουν!!!!!!!!!!!!!!!
Αν και εγω δεν ειμαι και πολυ "φαν" της σημερινης γιορτης!
Οποιος αγαπαει δεν ειναι αναγκη να περιμενει την σημερινη μερα για να το δείξει πιστεύω εγω.....
παρόλα αυτα το δωράκι μου το πηρα και μου αρεσε που ο μπαμπας πηγε με την κορη να το διαλεξει.
Μου το εφεραν και οι δυο τους μες στην τρελη χαρα.
Ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!

Α! ΡΙΡΗ και ΛΟΥΡΔΗ μας κανατε και ζηλέψαμε σημερα και ειπαμε εγω και η Αντζελα  να σας μιμηθούμε.
Καλε ναι ηρθεεεεεεε!!!!!!!!!!!!
και περασαμε πολυ ωραια, ηπιαμε το καφεδακι μας, Ζαχαρενια μου σε μελετησαμε αρκετες φορές,το ποσο θα θελαμε να εισασταν ολες εδω κοντα και να πιναμε τον καφε μας ολες μαζι.....
η Ριρη, η Λουρδη, η Ζαχαρενια, η Ελενη, η sobraluz..................
γουλιά και ονομα το πηγαίναμε το μελέτημα, ελπιζω να μην σας επιασε λοξυγγας κοριτσια!
Ηρθε που λετε η Αντζελα με γεματα χερια, εφερε τα πλεκτα της, μουρλια γινεται η ζακετα της απο κοντα, μου εφερε και ενα σετ απο βελονακια πολυ ομορφα,
σε ευχαριστω!!!!!
και φυσικα εφερε και κατι παλιο-τυροπιτακια και με εβαλε να τρωω.......
την απατησα την διαιτα μου
χι!χι! με ζόρισε ομως τι να κανω; εγω δεν ηθελα.

Το πιο καλο δεν σας το ειπα;!
ψάχνοντας τα μπαουλα μου (ναι-ναι μπαουλα εχω) με τα νηματα για να βρω κατι,
ανακάλυψα οτι εχω αυτα ολα αυτα εδω και αλλα τοσα....
το καθε νημα που βλεπετε ειναι απο 9-10 κουβαρια.





  και να φανταστείτε οτι θελω φετος να παρω καποια νεα που ειδα και μου άρεσαν...............








18 σχόλια:

Marina είπε...

Τι είναι όλα αυτά πουαντερί;;; Ανοίγουμε κατάστημα;;; Το εμπόρευμα απ'ότι βλέπω το'χουμε...!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Θα ξανασυναντηθούμε έτσι?? και θα προλάβω να φτιάξω και μηλόπιτα....
Όμορφο το λουλουδικό και του χρόνου!! Μαρία τα 2 τελευταία με ξετρέλαναν!!
και τα woll butt! Μία γραμμή έπλεξα-γιατί μπερδεύομαι με τα σημάδια. Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!

para-kelsoscooks είπε...

Πουαντερί,σε χάσαμε.Απ΄ότι φαίνεται, έκανες ανασκαφές.Κοίτα να βρεις τρόπο να τελειώσεις την ζακέτα . Στην ανάγκη βάλε άλλο χρώμα κουβάρι,ή, κανε ρίγες από κάποιο σημείο και πάνω με κάποιο χρώμα που να ταιριάζει.Τόσα κουβάρια βρήκες.

πουαντερι είπε...

Αστα βρε Μαρινα μου τι θα κανω με το παθος μου;! χι!χι!

πουαντερι είπε...

Αντζελα και εγω δεν επλεξα πολυ αλλά εκανα καλο διαβασμα στην γραμματικη και την ιστορια ε;: πως με κοβεις; την περναω την ταξη;;;;;

πουαντερι είπε...

para-kelsoscooks ειχα χαθει μεσα στις ανασκαφες μου χα!χα! ευτυχως για την ζακετα φτανει το νημα με τα μανικια 3/4 αλλά ειδες τι μούντζα εχει φαει αυτη η ζακετα;

RIRI είπε...

Δεν κατάλαβα γιατι αγωνιάς με το μαλλί ,αν δεν φτάσει δεν υπάρχει αλλο στο κατάστημα ???

Γιατί την πήρες με κακό μάτι απο την αρχή αυτή την ζακέτα??Εγώ βλέπω και γινεται καταπληκτική!!!Αγάπησε την λιγο και θα δείς, θα στο ανταποδώση!!!

Οσο για τα μαλλιά ,το προτελευταίο ειναι..ολα τα λεφτά!!!!!Κρίμα που ειναι 2 μόνο!!!
και...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ MOY!!!

πουαντερι είπε...

Ριρη δεν εχει αλλο στο μαγαζι που το πηρα γιατι εχει διαφορα στο χρωμα η παρτιδα.
Το προτελευταίο νημα που λες ειναι το καθε κουβαρι 450 μετρα και αυτα τα δυο φτανουν και περισσεύουν για μια μπλουζα, ειναι πολυ λεπτο και θελει βελονες Νο3.

zacharenia είπε...

Καλημέρα !!!τί είναι πάλι όλα αυτά?? νόμιζες ότι δεν θα τα έβλεπα?τα μπαούλα σου κρύβουν θησαυρούς!!!!! μάλλον στα νήματα πρέπει να κάνεις δίαιτα !!!!!
όλα έιναι πανέμορφα,αλλά με έμαθες τώρα!!!κάποια απο αυτά τα λατρεύω !!!Μόνο για μένα θα κοιτάς τώρα πια τα μαγαζιά με νήματα!!!!!!
¨οσο για τον καφέ και εγώ σας σκεφτόμουν,σίγουρα περάσατε πολύ ωραία!!!
άντε πλέκε τώρα να τελειώσουμε αυτήν την ομορφότατη και δημοφιλή ζακετούλα για να την φορέσουμε κιόλας!!!
Φιλιά Πολλά.....

αχτίδα είπε...

Α! ρε τύχη που την έχεις που δεν είμαι Αθήνα ..θα βαριώσουνα να με βλέπεις να σε επισκέπτομαι για καφέ και..πλέξιμο ( μάθημα).Θα σου έκαμνα καλέ γλυκά για πληρωμή.Τι κάνεις γλυκιά μους πότε θα έρθεις πάλι;

Χριστιάνα είπε...

Τί καταπληκτικό στοκ είναι αυτό; Ο παράδεισος του πλεξίματος! Όποιο προλάβουμε διαλέγουμε και φεύγουμε;;;
Καλές δημιουργίες!

Maria Z είπε...

Μα πραγματικά μας κάνετε και ζηλεύουμε κορίτσια!!!!!!!! Η Ριρή η Λούρδι και η Ανεράιδα στην Κρήτη....εσείς εδώ....τι θα γίνει με την περίπτωσή σας?
Θα οργανώσω μου φαίνεται ιντερνετική συνάντηση με κάμερες!!! Αντε γιατί πολύ ζηλεύω!!!
Καλά αν πάρεις κι άλλα που θα τα βάλεις τρελο-πουαντερί μου???? Πάντως έχεις θησαυρό ολάκερο!!! Σε φιλώ

Lilium είπε...

Πουαντερί μουυυυυ, αχ ποσο μου έλειψε η βόλτα στο σπιτάκι σου.... έλειπα βλέπεις κάποιες μέρες...
Πως πάει το θέμα με το μαλλί? Έβγαλες καινούριες φωτο να δουμε τη σταδιακή μεταμόρφωση? Πάντως όπως και να 'χει τον τύπο σου δε θα τον χάσεις ποτέ!!!
Σε φιλώ πολύ πολύ :))

Μαiρη είπε...

Μαράκι μου, σήμερα τελείωσα το ένα μανίκι και πάω για το δεύτερο, το βράδυ πιστεύω να το δείτε. Όσο για το νήμα, μάλλον θα σε φτάσει, αν κάνεις τα μανίκια τρουά-καρ. Καλό σου απόγευμα!

rena είπε...

Αμ τα μάθαμε δε τα μάθαμε τα νέα για το καφεδάκι σας σε πρόλαβε το πλεχτό κουβάρι!
Θα σου πω εγώ τι θα τα κάνεις τα μαλλιά σε λίγο καιρό που δε θα έχει κανείς δουλειά θα πιάσουμε από μια γωνιά στο μοναστηράκι εσύ θα πλέκεις κι εγώ θα ζωγραφίζω,πιάσε τέχνη και άστηνε.........χα χα χα χα!!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tρέχα στης RIRI΄s !!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι μου καλησπερα!Εχουν δικιο τα κοριτσια οπου ναναι ανοιγεις μαγαζι εγω παντως θα ειμαι απο της πρωτες.Στο εχω πει ξανα σας ζηλευω θα ηθελα πολυ να ημαστε κοντα καφεδακι πλεξιμο κουβεντουλα.Ευχομε μεσα απο την καρδια μου να βρεθουμε απο την παρασκευη δεν ειχα υπολογιστη και μου λειψατε.Καλυνηχτα πολλα φιλια ΜΑΡΙΑ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

elena είπε...

Τελικά όλοι έχουμε το στοκ μας...
Ανάμεσα στη συλλογή σου ξεχώρισα και το Zauberball, δεν αξιώθηκα να το αγοράσω ακόμα...