Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011

πίκρα σας λεω πίκρα.......

εβαλα και τα προσεχώς ^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

τέτοιο πλεκτο κοριτσια δεν εχω ξανα πιασει στα χερια μου.
Πολυ κακογραμμενο το πατρον, πολυ βλαμμένη η πλεξη του και ολο πλεκουμε και ολο ξηλώνουμε..
Την ονομασα την ζακετα "Πηνελόπη"μονο τον Οδυσσέα δεν εχω να περιμενω.
προσεχως θα σας βαλω και φωτο γιαυτο δεν μπαινω πολυ
καταλαβατε τωρα τι τραβαω και εγω η νοικοκυρά-πλέκτρια μην χεσ.....;

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Τα Προσεχώς Που Έλεγα.........................

καταρχήν αυτο ειναι αλλο ενα σουβερ που επλεξα απο το νημα της ζακετας γιατι απο το ξηλωνε-ξήλωνε έγινε χάλια και δεν το έβαλα στην ζακετα μου, το αφαίρεσα......ετσι εγινε το σουβερ για τον καφε μου
και εδω ειναι το πλεκτο μου.........

 σε ενα διάλειμμα που εκανα ανοιξα το κουτι με τα κουμπια μου και δοκιμασα καποια να δω αν της ταιριαζουν........
δεν φαινονται πολυ καλα αλλά θα ηθελα και την γνωμη σας κοριτσια.

27 σχόλια:

rena είπε...

Ράβε ξήλωνε δουλειά να μη σου λείπει!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Tη γλύτωσα δηλαδή! Κουράγιο δασκάλα!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Για τα κουμπιά, 2 και 4, δηλαδή γαλάζιο και καφέ!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Για τα κουμπιά, 2 και 4, δηλαδή γαλάζιο και καφέ!

πουαντερι είπε...

Ενταξει Αντζελα το καταλαβα χα!χα! μα δυο φορες;

Ανώνυμος είπε...

Kαλα βρε κοριτσι μου τετοιο φανατισμο τωρα εξηγητε γιατι χαθηκες!ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ οχι κι ετσι εμεις δηλαδη τι φταιμε και δε βλεπουμε τα δημιουργηματα σου.τελος και εγω παλαιω να τελειωσω ενα αμανικο πουλοβερ με το μικρο με ιωση.Λοιπον μη σε χασουμε παλι!ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

maria είπε...

τα τιρκουάζ!! μαρεσουνε πολυ! κ όπως θα καταλαβες μαρεσει πολυ το χρωμα απ το κασκολ που σ εστειλα φωτο! και γενικά πάει στη ζακέτα, δίνει δροσερή νότα.

καλη δυναμη! φιλάκια

RIRI είπε...

η πλέξη στο μελανζέ μαλλί δεν φαίνεται πολύ καθαρά και δεν μπορώ να την καταλάβω..
ομως το σχέδιο ειναι πολύ ωραίο και φαντάζομαι οταν θα τελειώση θα γίνη κούκλα, να εχεις υπομονή!!
Εμένα μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός και των τριών κουμπιών!!!Να βάλης εναλάξ ενα απο κάθε χρώμα σε κάθε κουμπότρυπα(((εγώ τέτοια κουλά κάνω και εχουν μια διαφορετικότητα τα πλεκτά μου)
Καλό βράδυ και ..μην αγχώνεσαι, χαλάς και το μαλλί!!!

Marina είπε...

Έχεις σκάσει εεε;;;
Μου αρέσει που έκανες και σουβέρ μην τυχόν και ξεχάσεις ποσο πολύ σε έσκασε αυτό το πλεκτό!!! Όσο για τα κουμπιά συμφωνώ με τη Ριρή!!! Άντε και καλό κουράγιο...απ'ότι φαίνεται είσαι σε καλό δρόμο!!!

Ανώνυμος είπε...

Μαρακι μου καλημερα!!εισαι καλα;Ελα μια χαρα εισαι.Αλλωστε οι χρυσοχερες εχουν βρει το λεξοτανιλ τους κ χαλαρωνουν με τα δημιουργηματα τους!Ευτυχως που απασχολουμε ετσι κ χερια κ μυαλο.Λοιπον θα βαλεις το 2ο κουμπι το σιελακι.του παει γαντι.Η γνωμη μου ειναι, μονο ενα χρωμα κ μονο αυτο.το φωτιζει περισσοτερο το σιελ,συνδοιαζεται με τη ζακετα κ του δινει κ μια γλυκεια αντιθεση με το καφε.αντε καλοφορετη.φιλια.Γιωτα.

zacharenia είπε...

Καλημέρα Μαράκι !!!
Μόνο εγώ μπορώ να καταλάβω τί σημαίνει να πλέκεις την Πηνελόπη!!!!
Κάνε λιγάκι υπομονή,που λέει και το τραγούδι και θα τελειώσουμε το κατασκεύασμα!!!!Όσο για τα κουμπιά τί να πώ? μου αρέσουν τα σιέλ, και τα καφέ τα τελευτάια.
άντε πλεκε τώρα να ξεμπερδεύομε!!!
φιλιά!

pisces είπε...

πουαντερι σε χασαμε ,αντε με το καλο να το τελειωσεις ,το γαλαζιο κουμπακι νομιζω ,κανει ωραια αντιθεση φιλακια πολλα.

Ανώνυμος είπε...

Παντως πουαντερι μου,πιστευω οτι οταν την τελειωσεις,θα ξεχασεις την περιπετεια που περασες για να την πλεξεις,οσο για τα κουμπακια του πηγαινει περισοτερο τα σιελ και φυσικα τα καφε.Μαρια!!!

loulou είπε...

Δεν υπάρχει χειρότερο απο το πλέκε ξύλωνε....
Η απορία μου είναι γιατι δεν το εκανες μονόχρωμο?? Ετσι κι αλλιώς εχει ένα πολύ ωραίο σχέδιο!!
Η ταπεινή μου γνώμη....Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία.

Loulou

Betty's Cuisine είπε...

εγώ ψηφίζω γαλάζιο κουμπάκι ~ και μου αρέσουν πολύ τα χρώματα του πλεκτού σου!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΑΛΑΖΙΟ ΨΗΦΙΖΩ....
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!
ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

elie είπε...

Λυπάμαι που σε παιδεύει τόσο αλλά είναι τόσο όμορφο το σχέδιο...
Καλή συνέχεια, χωρίς ξηλώματα, εύχομαι.
Θα ψήφιζα το γαλαζουλί κουμπί!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε κοριτσια να εισαστε καλα!!!
Ετσι δωστε μου κουραγιο γιατι ολο πλεκω και ολο φοβαμαι και καθε 7 ποντους κοιτάω το σχεδιο μην μου εφυγε τιποτα.

Nells είπε...

emena pali mou aresei!!ade kouragio tha ta katafereis!!
filia polla k keep plek-ing!!!lol

creationsbyeve είπε...

κουράγιο φιλενάδα!!!για κουμπί ψηφίζω το καφέ!

lourdi lourdaki είπε...

ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΚΑΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!
ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!

marianna είπε...

τι ωραία είναι όλα αυτά που φτιάχνεις!! και μου έλεγε η γιαγιά μου έλα να σου μάθω να πλέκεις.... ποτέ δεν είναι αργά για τίποτα!!

Alexandra είπε...

Μαρία γίνεται πολύ όμορφο! Τι κρίμα που σε κούρασε, λίγο υπομονή ακόμα!!

Από τα κουμπιά μου αρέσουν πιο πολύ τα γαλάζια και μετά τα καφέ :)

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Sinceramente... o que não gostei nas peças foi a cor... não percebi nada de errado com a malha.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.♫♫° ·.
•♫♫•.¸¸.•♫♫•.¸
°º♫

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Μόνο εγώ δε τα βλέπω γαλάζια τα κουμπιά αλλά σε βεραμάν;Κάτι έχουν τα μάτια μου αλλιώς δεν εξηγείται

Κι εγώ συμφωνώ για 2ο και 4ο.Πόσα θες να βάλεις;Σκέφτηκες να βάλεις αυτόματα;Τουλάχιστον έτσι τα λένε εδώ στην Ιταλία.Πάνε πολύ της μόδας σε στυλ montgomery.

Εγώ αγόρασα μια ζακέτα που'χε μόνο 2 κουμπιά montgomery και μετά έμενε ανοιχτή κι έτσι του έβαλα κουμπιά αυτόματα διάφανα και δε φαίνονται ;)

άντε να το δω τελειωμένο :))))

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!!
ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΛΕΚΤΩ???
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΜΑ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!
ΦΕΥΓΩ ΠΑΩ ΣΤΗ RIRI!!!!!

dhmhtra είπε...

Καλημέρα ...μπορεί να σε κουράσει το ζακετάκι θα γίνει όμως πολύ όμορφο. Πολύ όμορφα χρώματα!