Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Σαν τον καβουρα..........

Ναι! ναι σαν τον καβουρα προχωράει το ΠΟΜ μας.
Μετα απο μέτρημα και ξανα μέτρημα, μετα απο ξήλωμα,
(ευτυχώς οχι πολλες φορες σαν τις υπόλοιπες κοπελες), ε! προχώρησα μεχρι εδω.
Τωρα αφησα στην ακρη τα μανίκια και μπηκα στο σχέδιο αζουρ.
Ελπιζω να παει καλα και να μην ξηλώσω άλλο.
Ειναι πολυ κακογραμμένο το πατρον και μας ταλαιπώρησε αρκετα ολες, αλλά δώσαμε υπόσχεση οτι θα την ξανα πλεξουμε παλι γιατι ειναι πολυ ωραια..
Αυτη την φορά με βαμβακερό νημα μάλλον.
Ξερετε τωρα ε; ερχεται ΣΚ που σημαινει οτι εγω δεν θα πλησιάσω σε ακτίνα 2 μέτρων τον ΥΠ,
Θα τελεί υπο κατάληψη απο τον γιο.

8 σχόλια:

Μαiρη είπε...

Πολύ όμορφο το νήμα που διάλεξες!!!Εγώ εχθές για πρώτη φορά δεν ξήλωσα καθόλου, κάοιοςφούρνος θα γκρέμισε! Καλημέρα!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΟΧΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ χιχιχι!..ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ...ΑΝΑΡΡΩΝΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ..ΤΑΒΛΑ Η ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΤΙΣΣΑ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...
ΕΛΠΙΖΩ Η ΜΙΚΡΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!..
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΜ ΜΗΝ ΣΚΑΣ ΤΕΛΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣΤΟΡΙΣΑ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

Νίκη είπε...

Καλή μου Πουαντερί σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο μικρό μου μπλογκ και για το όμορφο σχόλιο.
Πολύ ευγενική η προσφορά βοήθειας, αν και δεν πιστεύω ότι θα φτάσω ποτέ τα δικά σας επίπεδα.
Η ζακέτα φαίνεται καταπληκτική κι όσο για τα σκουφάκια...σας αξίζουν χίλια μπράβο, τόσο για τα σχέδια όσο -κυρίως- για την συμετοχή σ'αυτή την ενέργεια.

Marina είπε...

Καλή επιτυχία με το ζακετάκι!!! Και να ξηλώνεις όσο λιγότερο γίνεται...γιατί μετά γίνεται βαρίδι το εργόχειρο! Και ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

...irida... είπε...

κοριτσάκια περαστικά!!!όπως βλέπω...κάθε σπίτι...εχει.....και τον ..ιό του...χιχι άντε...καλή μας ανάρρωση!!!μην πτοήστε....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!με καθόλου ξήλωμα!!!!και πολυ δημιουργία!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Πουαντερι μου!Μαρια απο Ιεραπετρα.Τι κανει το κοριτσι σου ευχομε να ειναι καλα.Το πομ ειναι τελειο τ ω ρ α φανταζομε πως θα ειναι τελειωμενο.Ανησυχησα που δεν εγραφες κατι δυο μερες.ΑΧ μακαρι να ειμαστε κοντα να μου δειχνατε να φτιαχνω και εγω τοσο ωραια πραγματα!Ειμαι πολυ χαρουμενη μα παρα πολυ γιατι χτες μιλησα με την Αχτιδα!Σου γραφω το μειλ μου και περιμενω με αγωνια να δω τελειωμενο το πομ και να μαθω νεα σου.argirioumar@.gr.φιλακια !!!!!!

Maria Z είπε...

Αχ πολύ όμορφο εξελίσεται πάντως!!!! Αυτοι οι καταληψίες τι μας κάνουν!!!

Φιλια

kaka είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.