Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

Καλο Μήνα!!!!!!

Αν και ειναι αυτος ο μήνας κουτσός, νομίζω πως  του αξιζει ενα καλωσόρισμα ε;!

Εδω ειμαστε λιγο καλύτερα μα δεν θα παει ολη την εβδομαδα στο σχολειο η κορη μου.
Ετσι σημερα πηγα εγω σχολειο και έκατσα στο θρανίο, να μου δειξει πως θα της μαθω τις νεες πραξεις στα μαθηματικα, το νεο κεφαλαιο με τις αδυναμες (Χριστε μου) αντωνυμιες κ.λ.π.

Πρεπει να σας πω οτι το κεφαλι μου βουιζε και αναρωτιέμαι για αλλη μια φορα αυτα τα μικρα κεφαλακια πως αντεχουν με τοσα πολλα;

Ας ειναι ομως αφου ετσι πρεπει τι να κανουμε;!
Εχω να σας δειξω και μερικα δωρακια που πηρα προχθες στην συναντηση...
μια όμορφη καρφίτσα απο την Εύα.

ειχε μεσα στην συσκευασία και αυτο εδω το μικρο μπρελοκ που ειναι για να σωζεις τους ποντους οταν σου φυγουν και βρισκεσαι εκτος σπιτιου.

και αυτα εδω το ομορφα στολιδια απο την Βασω που ειναι για μαρκάρισμα σειρας και τα εφτιαξε μόνη της.
Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για αλλη μια φορα!!!!
Είσαστε χρυσοχέρες και χαίρομαι που εχω τέτοιες φιλες.

19 σχόλια:

rena είπε...

Δια βίου μάθηση Πουαντερί μου!
Ωραία τα δωράκια σου!
Καλό Μήνα!

para-kelsoscooks είπε...

Καλό μήνα να έχεις Χρήσιμα και ωραία τα δωράκια σου.Στο πνεύμα της συνάντησης.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Φοβερά τα δώρα σου! Μπράβο! Πάντα τέτοια! Το εργαλιάκι πολύ πλάκα έχει! Είναι δύσκολο το δημοτικό? Αμ το γυμνάσιο? Για να μη σου πω για το λύκειο!!! Καλό μήνα Πουαντερ!!ί

Ρεβεκκα είπε...

Περασα βιαστικα να σου ευχηθω καλο μηνα...φιλια...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλό μήνα!

RIRI είπε...

Καλό Μήνα πουαντερί!!!!Περαστικά στο κοριτσάκι σου, καί κοίτα να σαι καλή μαθήτρια !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα

Marina είπε...

Τι όμορφα δώρα...μπράβο στα κορίτσια!!! Αχ Πουαντερί μου, το σχολείο δεν έχει τελειωμό!!! Πήγα Δημοτικό τρεις φορές -μαζί με το δικό μου- και τώρα πάω γυμνάσιο για τρίτη φορα και λυκειο για δεύτερη!!!! Και έχω ακόμα....Δεν βαριέσαι την υγεία τους να 'χουν να προχωράνε και εμέις να είμαστε δίπλα τους συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι!!!

Maria Z είπε...

Σε καταλαβαίνω μιας κι εμείς δεν θα πάμε σχολείο κι έχω να μεταδώσω πολλά!!!! Πολύ όμορφα και τα δωράκια σου και καλό μήνα να έχουμε

Ανώνυμος είπε...

Πουαντερι μου καλημερα!Καλο μηνα περαστικα στο κοριτσακι σου και για αλλη μια φορα σ υ χ α ρι τ η ρ ι α!ΜΑΚΑΡΙ να ειμαστε κοντα να μου δειχνατε και μενα μου αρεσει πολυ το πλεξειμο και το κεντημα.Α!Η Μαρια απο Ιεραπετρα ειμαι.Δε μπηκα χτες γιατι ετρεχα στο Ηρακλειο για εξετασεις.Σου στελνω το mailμου argirioymar@yahoo.gr Ειμαι βεβαια ομως πρωταρα στο ολο συστημα μου δειχνει το αγορι της κορης μου.Μη σε ζαλιζω αλλο εχεις και το παιδι αρωστο.Πολλα φιλια και ευχομε να βρουμε και καποιο αλλο τροπο να μιλησουμε.

lourdi lourdaki είπε...

ΑΧ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ..ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΕΜΕΝΑ..ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ?
ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ ΠΙΑ ΑΥΤΗ Η ΓΡΙΠΗ...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!. ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!..
ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΦΙΛΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!Καλο μηνα περαστικα στο κουκλι σου και ξανα για αλλη μια φορα φτιαχνεται απιστευτα ωραια πραγματα.Ειναι η δευτερη φορα που σου γραφω το σχολιο μου τωρα σε αφηνω φιλια παω να παρω το αντρακι μου απο το σχολειο.Α! το μειλ μου ειναι argirioumar@yahoo.gr

Domenica είπε...

Καλό μήνα και από μένα!!!!! Με καλή διάθεση και προπάντων καλοπροαίρετοι για μας και τους άλλους!!!!

το κόκκινο φουστάνι είπε...

πολυ ομορφα τα δωρα!!καλο σου μηνα

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα στην κορουλα σου και εμεις καναμε μια εβδομαδα να παμε σχολειο,απο την γριπη.
Πολυ ομορφα τα δωρακια σου,αλλα το μπρελοκακι ειναι πολυ γουστουζικο,τυχερουλα!!!!!!!Μπραβο σου πουαντερι μου!!!!!!!!!Μαρια!!!

zacharenia είπε...

Καλό Μήνα !!! λιγο αργοπορημένη,αλλά ήμουν μακριά απο το κομπιούτερ μου!!!
Πολύ όμορφα τα δωράκια σου.
Καλό διάβασμα σου εύχομαι!!
Φιλιά Πολλά!!!

pisces είπε...

ειναι πρωτη φορα που μιλαω και δεν ξερω αν θα τα καταφερω να παρεις το μηνυμα μου,ομως θελω να σου πω απο καρδιας μπραβο για τα χρυσα χερια σου.για το κεφι σου και την ομορφη οικογενεια σου , να τους χαιρεσαι ολους,χαζεψα αρκετη ωρα στο μπλοκ σου και αν και τα δικα μου χερια δεν πιανουν τα ζηλεψα ολα τα αριστουργηματα σου φιλια πολλα.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Καλό μήνα και περαστικά στη μικρούλα! Εμείς ακόμα παλευουμε με την ίωση, δεν έμεινε ουτε ένας όρθιος! Απο τον πιο μεγάλο μεχρι τον πιο μικρό! Φιλιά πολλά πολλά!

Teteel είπε...

Καλό μήνα να έχεις!