Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΦΕς ΧΩΡΙς ΓΛΥΚΟ?



επειδη ο καφες οσο ωραιος κι αν ειναι και σε οποια κουπα κι αν τον πίνεις  θελει και το γλυκακι του......
εφτιαξα μερικα μπισκοτάκια με τριμμένη σοκολατα.
Η συνταγη ειναι απο την Betty.
Ειναι πολυ ευκολα! ουτε μιξερ δεν χρειάστηκα για να τα φτιαξω,
μονο που εκενα 2πλη δοση γιατι πραγματικά δεν μένουν στο πιατο.

Μολις ομως τα τελείωσα και έκατσα λιγο στο LP να χαζεψω
επεσα πανω σε αλλη μια ωραια συνταγη της ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ αυτη την φορα.
Η δικη της βεβαια εχει περισσότερα μα την επομενη φορα θα την δοκιμασω.


μιας και έκαιγε ο φουρνος έφτιαξα και ενα ωραιο κεικ κανέλας για τους μεγαλύτερους.
Λατρευω το αρωμα της κανελας και δεν ξερω βρε παιδι μου γιατι αλλά το εχω συνδέσει με τον χειμωνα και τα ζεστα ροφήματα.
Η συνταγή φυσικα ειναι η γνωστή......
αυτη που γράφει επανω το πακετο της φαρίνας αλλά εγω αντικατέστησα το αρωμα βανιλιας με ενα κουταλακι του καφε κανελα
και απο την ζαχαρη που ελεγε εβαλα την μιση γιατι το γαλα ηταν ζαχαρούχο.

Αντε τωρα σας αφηνω, παω να φτιαξω τα γεμιστά μου,
να μαζεψω τα κρεβάτια και τα πρωινά των παιδιών
και να δω τι θα κανω με τα ρουχα που περιμενουν στο πλυντήριο πλυμένα να τα απλώσω...
εχει τοσο αερα και βροχη εδω απο την νυχτα που ουτε στο μπαλκονι, στην απλώστρα δεν γινεται να τα βαλω.

Θελω να τα τελειωσω γρηγορα για να πλεξω και καμμια σειρα.


18 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Χρυσοχέρα μου εσύ!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Βρε Πουαντερίτσα μου, πραγματικά σε θαυμάζω!!! Δύο γλυκά σε μια μέρα! Φιλιά στα παιδιά και σε σένα φυσικά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μπισκοτάκια ότι πρέπει για τον καφέ, αλλά επειδή η λαιμαργία κυριαρχεί θα πάρω και κεκάκι με μυρωδάτη κανελίτσα, τέλεια!!!

Pansofix είπε...

καφες χωρις γλυκο δε λεει καθολου ειδικα το απογευμα...γινεται να μπει το χερι μου στην εικονα και να ζωντανεψει ενα δυο τρια...κουλουρακια?

rena είπε...

Μμμμ!!!
Ωραία μυρίζουν!
Οσο για πουλόβερ της κούπας καφέ,
επειδή οι ωραίες ιδέες πρέπει να βρίσκουν γρήγορα ανταπόκριση και να επικροτούνται έβαλα τη μαμά μου και μου έφτιαξε κάτι παρόμοιο αν θες να το δεις πέρνα από το μπλογκ μου για καφεδάκι.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!

πουαντερι είπε...

Ρε ξαδερφη τι κανεις; περιμενω νεα σου.

πουαντερι είπε...

Λιτσακι μου τις διακοπες των χριστουγεννων παραλιγο να τις φτασεις στις αποκριες ε;!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ ασε απο λαιμαργια αλλο τιποτα.
Δεν εχει μεινει τωρα που σου γραφω ουτε ψιχουλο καλε και απο τα δυο.

πουαντερι είπε...

Πανσοφιξ και μενα το απογευμα με πιανει η τρελα του γλυκου........

πουαντερι είπε...

Ρενα μου σε ευχαριστω ερχομαι να την δω καλε.

α ν ε μ ω ν α είπε...

καλησπέρα...
έχεις βραβείο πέρασε να το παραλάβεις...
να έχεις ένα υπέροχο βράδυ
Μαρία

Δέσποινα.Κ είπε...

Πουαντερί καλησπέρα. Είμαι καινούρια στη παρέα. Έχεις δίκιο, καφές χωρίς έστω ένα μπισκοτάκι δεν πάει. Το κέικ όμως με τη κανέλα, μου έσπασε τη μύτη… μέχρι εδώ έφτασε η μυρωδιά του στο Π. Φάληρο, λατρεύω τη κανέλα.! Παρακολουθώ το blog σου λίγο καιρό και μου αρέσει . Φτιάχνεις καταπληκτικά πράγματα μπράβο σου!!! Έχω μια απορία πως τα προλαβαίνεις όλα αυτά? Να είσαι καλά, γερή και δυνατή, και να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Καλό βράδυ φίλη μου.

πουαντερι είπε...

ΑΝΕΜΩΝΑ μου σε ευχαριστω πολυ ερχομαι!

πουαντερι είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ καλωσόρισες στην παρεα.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Που να στα λέω Πουαντερίτσα μου!! Λαχτάρισα λίγο αλλά τέλος καλό όλα καλά!!! Θα στα πω..... θα στα πω!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

dhmhtra είπε...

Καλά τα κουλουράκια και τα κέικ αλλά και το ζακετάκι της ...κούπας τέλειο!
Φιλιά

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Voltei... saudade!...
Bela receita... parabéns!!!
Tudo aqui, continua lindo e apetitoso...
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

KATERINA είπε...

ευτυχώς που υπάρχετε και σεις οι χρυσοχέρες και παίρνουμε μυρωδιά απο γλυκάκια υπέροχα, δεν θα πάρω ούτε ένα πεντανόστιμο μπισκοτάκι ούτε μια φέτα γλυκάκι, λόγω δίαιτας αλλά θα ... κοιτάξω και θα ξανα κοιτάξω και θα χορτάσω. φιλακια